ثبت شرکت ثبتیکال

ثبتیکال با مدیریت حسین آریادل با بیش از 15 سال سابقه نوآوری در ارائه خدمات ثبتی و حقوقی تأسیس گردیده که با ایجاد خلاقیت در رفع نواقص و ایرادات پروسه های خدمات ثبتی و با بهره گیری از سیستم های هوشمند رایانه ای و نیروی متخصص خط مشی خود را بر رضایت کامل مشتریان قرار داده است.
لذا در جهت رضایتمندی و اعتماد کامل مشتریان محترم مفتخریم که خدمات مورد درخواست مشتریان محترم را بدون اخذ هیچ گونه پیش پرداخت انجام و پس از رضایت کامل و در پایان کار وجه دریافت نماییم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به رشد گسترده جمعیت و افزایش درخواست افراد نسبت به خرید خودروهای جدیدتر  سالانه تعداد بسیاری خودرو جدید به تعداد وسایل نقلیه ایی که در شهر تردد می کنند اضافه می گردد. مسلما در کنار این گسترش تولید و عرضه ، یکی از نیازهای اصلی جامعه از چرخه مصرف خارج شدن خودروهای قدیمی تر می باشد ، که در اصطلاح این فرآیند را اسقاط خودروهای فرسوده می نامند. 
به عبارتی در تعریف اسقاط خودرو می توان اشاره نمود،که پس از پایان عمر مفید انواع خودرو های سبک و سنگین این وسایل با محصولات جدید جایگزین خواهند شد . این فرآیند در مراکز قانونی اسقاط خودرو انجام خواهد شد.
در رابطه با مراکز اسقاط خودرو فرسوده شایان ذکر است ، این مراکز در خصوص جمع اوری خود رو های فرسوده و تعویض آنها با خودروهای سالم و جدید فعال هستند و نقشی مهم در جهت حفاظت از پاکیزگی محیط زیست خواهند داشت .توجه داشته باشید که جهت راه اندازی چنین مجموعه ایی ملزم به ثبت یک شرکت با موضوع فعالیتی در این خصوص می باشید .درج کلیه فعالیت ها مربوط به این امر را در اساسنامه ضروری می باشد .همچنین پیش از اقدام به ثبت شرکت باید موافقت اصولی و جواز های مورد نظر را در ارگانها مختلف تهیه و مراحل ثبت شرکت ها را طی نمود .
شرایط ثبت شرکت خودروهای اسقاطی
جهت راه اندازی مرکز اسقاط خودروهای فرسوده و ثبت شرکت با این موضوع ملزم به فراهم نمودن زمینه مساعد در رابطه با الزامات صنعتی و زیست محیطی می باشید و همچنین تهیه مستندات ذیل ضروری می باشد:
1-جواز تاسیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مربوطه (و یا قرارداد شرکت شهرک صنعتی محل مورد نظر)
2-موافقت نهایی سازمان حفاظت محیط زیست (و یا قرارداد شرکت شهرک صنعتی محل مورد نظر)
شرایط و مراحل اخذ مجوز تاسیس مرکز اسقاط و باز یافت خودرو
طبق قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و یا هد ف توسعه و ارتقای مراکز صنعتی اسقا ط و باز یافت خودرو های فرسوده کشور با استفاده از توان بخش خصوصی به استناد بند (4) تصویب نامه شماره  110115/ت36098ن مورخ 7/9/85 دولت، مبنی بر الزام جواز تأسیس و پروانه بهره برداری بازیافت خودرو  و مراکز اسقاط . ضمن دعوت از کلیه علاقمندان به این نوع سرمایه گذاری و فعالیت در این عرضه موارد ذیل را باید به اطلاع عموم رساند
1-کلیه درخواست کنندگان تأسیس مرکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محل فعالیت و ارائه مدارک لازم و رعایت ضوابط تعریف شده، نسبت به دریافت جواز تأسیس کارخانه بازیافت خودرو اقدام نمایند
2-پس از دریافت جواز تأسیس از این سازمان و تهیه الزامات مورد نیاز (به همراه مجوز محیط زیست) و دریافت موافقت اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت به پلیس راهور ناجای استان ذیربط جهت دریافت نامه اعلام آمادگی برای ارسال افسر کارشناس به محل سایت مورد نظر مراجعه نمایند.
3-نهایتا پس از اخذ دو مجوز فوق جهت تخصیص کد موقت و فعالسازی آن در سامانه نوسازی ناوگان به این ستاد مراجعه نمایند.
تبصره های ثبت شرکت مرکز اسقاط
تبصره – درخواست کننده احداث مرکز اسقاط ، لزوماً باید هویت حقوقی ثبت شده داشته باشد
تبصره۲: اعتبار تخصیص کد فعالسازی در سامانه نوسازی ناوگان به مدت شش (۶) ماه خواهد بود و در صورت رعایت ضوابط و موافقت ستاد، این اعتبار تمدید خواهد شد
تبصره۳: شایان ذکر است بر اساس تصمیم اتخاذ شده صدور مجوز فعالیت مرکز اسقاط به کلیه دارندگان پروانه بهره برداری کارخانه بازیافت خودرو از سوی ستاد اعطا شده و تمدید مجوز فعالیت منوط به رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و اعتبار پروانه مذکور خواهد بود
تبصره۴: کلیه مراکز اسقاط موجود تا پایان سال جاری مهلت دارند نسبت به اخذ و ارائه پروانه بهره برداری بازیافت خودرو اقدام نمایند، بدیهی است فعالیت در زمینه اسقاط با عدم ارائه مدرک مورد نظر بر خلاف مقررات دولت بوده و ستاد نسبت به جلوگیری از فعالیت اقدام خواهد کرد.
با سپاس از همراهی شما عزیزان،
شرکت ثبتی کال جهت انجام کلیه امور ثبتی در خدمت شما عزیزان می باشد.


ثبت تغییرات شرکت در ثبت شرکت ثبتیکال

  • ۹۶/۰۸/۲۱
  • ایده ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی