ثبت شرکت ثبتیکال

ثبتیکال با مدیریت حسین آریادل با بیش از 15 سال سابقه نوآوری در ارائه خدمات ثبتی و حقوقی تأسیس گردیده که با ایجاد خلاقیت در رفع نواقص و ایرادات پروسه های خدمات ثبتی و با بهره گیری از سیستم های هوشمند رایانه ای و نیروی متخصص خط مشی خود را بر رضایت کامل مشتریان قرار داده است.
لذا در جهت رضایتمندی و اعتماد کامل مشتریان محترم مفتخریم که خدمات مورد درخواست مشتریان محترم را بدون اخذ هیچ گونه پیش پرداخت انجام و پس از رضایت کامل و در پایان کار وجه دریافت نماییم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سفر و کشف و تجربه اماکن جدید همواره یکی از علاقه مندی های انسان بوده است و در طول تاریخ  انسان ها با اهداف گوناگون مانند سیاحت ، تجارت ، دلایل مختلف شغلی، مذهبی و …..راهی سفر می شدند ، این میزان از تقاضا، بازار کار بسیار گسترده ایی برای افراد فعال در این رشته فراهم آورده است . و افراد زیادی مایل به شرکت هایی هستند که با موضوعات مختلف جهت ارائه انواع خدمات مربوط به مسافرین فعال می باشند.
در ابتدای راه لازم ذکر است که کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی که اقدام به فعالیت های مسافرتی،سیاحتی-جها نگردی و زیارتی می نمایند موظفند با توجه به نوع فعالیت و موضوع آن مجوزهای لازم را از مرجع مربوط اخذ نمایند .در غیر این صورت نیروی انتظامی با معرفی مرجع مربوط از فعالیت آنان ممانعت به عمل آورده و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
در رابطه با این مرجع اخذ ایننوع مجوز می بایست اشاره نمود:
افراد حقیقی و حقوقی با موضوع فعالیت ارائه خدمات مسافرتی ملزم به اخذ مجوز از وزارت راه و ترابری می باشند و در صورت تمایل به فعالیت در موضوع ارائه خدمات سیاحتی جهانگردی و یا زیارتی مجوز لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر خواهد شد.
در صورتی که مجموعه ایی مایل به فعالیت در زمینه مسافرت های ایرانگردی و جها نگردی باشد ،جهت ثبت این شرکت با موضوع فوق پس از احراز شرایطی که  از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام گردیده است و جلب موافقت اولیه سازمان مربوطه می توانند اقدام به ثبت شرکت نمایند و از میان قالبهای تجاری رایج درایران، شرکت با مسئولیت محدود جهت فعالیت این موضوع مناسب می باشد.
بنابراین مطابق با آیین نامه هم شخص حقیقی و هم شخص حقوقی امکان اخذ مجوز را دارا است؛ منتها در نحوه پذیرش اخذ مجوز بین فرد و شخص حقوقی تفاوت هایی وجود دارد. مطابق با آیین نامه موصوف، یکسری ضوابط کلی برای همه متقاضیان مطرح می شود. این ضوابط عبارتند از :
شرایط مجوز صدور شرکت
الف- ضوابط کلی
– ارائه محل مناسب برای دفتر کار  2- معرفی مدیر دفتر  3- ارایه محل مناسب برای دفتر کا ر 4- سپردن تضمین
ب- شرایط اشخاص حقوقی
– تابعیت ایران  2- ارتباط موضوع فعالیت شخص حقوقی با فعا لیت های موضوع ایین نامه نظارت
جهت تاسیس و فعا لیت دفتر های خدمات مسافرتی ، سیاحتی ، جها نگردی و زیا رتی   
پ- شرایط اشخاصی حقیقی
– تابعیت ایران
– متدین به دین اسلام یا سایر ادیان به رسمیت شناخته شده در قانون اسا سی
– عدم اعتیاد به مواد مخدر بنا به تایید مراجه ذی صلاح
 4- ارائه گواهی عدم سو پیشینه
– داشتن حد اقل 25 سال سن
– کارت پایایان خدمت نظام وظیقه یا معا فیت از ان برای متقا ضیان مرد
– نداشتن اشتغال دیگر که ما نع فعا لیت مورد نظر باشد
– داشتن حداقل 3 سال سا بقه کار مفید مر تبط با فعا لیت مرتبط و صلا حیت شغلی
در انتها توجه داشته باشید که بین دفاتر خدمات مسافرتی و دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی تفاوتی وجود دارد؛ دفتر خدمات مسافرتی در زمینه تنظیم برنامه های مسا فرتی، فروش بلیت مسافرت، ذخیره مکان و هر گونه اقدام دیگر مربوط به خدمات ترابری مسافر به طور مستقیم یا غیرمستقیم با رعایت قوانین و مقررات راه و ترابری فعالیت می کند و دفتر خدمات سیاحتی – جها نگردی در زمینه اخذ رواد ید، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی با رعایت قوانین و مقررات ایرانگردی و جها نگردی فعالیت می کند  

ثبت شرکت ثبتیکال - https://sabticall.com

  • ۹۶/۰۶/۲۷
  • ایده ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی